轉自henry吧
Dear all,I really don't understand. Aren't people supposed to care and to protect what is their own? We speak the same language, eat the same food, have the same customs and yet we are not welcome in our own country to perform. All we want to do is to express ourselves through performing and music but how can we do this when there is so much hate? Don't you find it funny how we can perform in every other country without any problems except for our own home country? II left my friends, family, and everything else back in Canada to pursue a dream all alone here in Asia. As a result, I have been hated ever since I first debuted in Korea in 2006 from fans. What more do you want from me? How do you think I or we both feel every time we go up on stage knowing people will be screaming for us to get off? I've tried to laugh it off for far too long now and can't hold it in anymore. Just to let you know…we have feelings too. I will continue to work my hardest to bring the best performances for you all but today I'd just like to let you know a little about how I feel in the inside . I'm almost all out of breathe.
However...
qinxian men...
mitang men…
xiexie nimen
Thank you so much
I hope you all understand what I'm feeling.
  

給大家,我真的不懂,難道人們不該愛護珍惜他們自身所擁有的事物嗎?
我們說著同樣的語言,吃著相同的食物,擁有相同的文化習慣,但是我們卻不能在自己的國家演出並受到歡迎...?
我們所做的僅是單純希望透過表演及音樂讓自身發光,但是但是你教我們如何能在那麼多的埋怨聲中進行下去...
難道沒人發現這存在的有趣矛盾?!為何我們在各個國家表演都不曾有任何問題卻偏偏除了在我們自己的祖國上?
我......我離開了我加拿大的朋友們、家人們、以及我原擁有的一切都拋諸腦後,
獨自地孤身一個人就是為了在亞洲追求我的夢想啊......
結果呢?
我的下場居然是從我2006年第一次出道以來就一直備受歌迷的深切厭惡......
你們究竟希還希望我能做些什麼? (還想從我身上獲得什麼?)
你們如何能體會..我或者我們每次明明知道從舞台升起後人們卻將會嘶吼著 叫我們滾開的心情?
...這麼長久以來,我也曾經嘗試著一笑置之,現在,我卻再也不能把持住我的笑容了
......因為我們也想讓你們清楚...我們也是有知覺的人哪(we have feelings too.)


為了你們所有人,我仍然會努力不懈地帶來最好的表演,
然而今天,我只是小小地希冀你們之中能明白我內心中的那些許感受
因為我是沉重地幾乎快要不能呼吸了......

然而
qinxian men...琴弦們
mitang men…覓糖們
xiexie nimen 謝謝你們
非常感謝你們
我也希望你們能理解我所想要表達、感受的
 
以上為HENRY在上海安可場後所發的文章
 
有看過3/6上海安可場的親們 應該都知道亨利周覓上台時台下中飯大叫韓庚
甚至被台下的中飯大喊滾吧!
 
這就是你們所謂的ONLY 13嗎 連做人最基本的尊重都沒有的素質
韓庚知道後就會回來嗎 會開心嗎
 
韓庚曾說過在M團時 他最信任就是周覓 他幫了我很多事 
但是你們卻是如此對待自己人 中國可是周覓的祖國呀
 
韓庚的解約事件會何要發洩在他們身上 他們一直都很努力打拼
為何要如此傷害他們 連紳士的始源都動怒了
讓全世界都在看中飯沒水平舉動
你們只會傷害SJ  而不是愛他們
 
回想2/21的周覓感動的淚水和亨利幸福的微笑 再看上海安可場亨利的害怕拉著厲旭手不放
周覓強顏歡笑站在希澈身旁 這樣強烈對比之下更加令我心痛
亨利周覓你們來台灣吧 台灣的親們會張開雙臂歡迎你們的
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    小霏 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()